«Δεν θα παίξω στο έργο τους» λέει ο Σα Πίντο

Ο πρώην προπονητής του Ατρόμητου μίλησε... στην πορτογαλική εφημερίδα «Record» για την εμπλοκή του ονόματός του στη δωροδοκία του παιχνιδιού Ολυμπιακός - Ατρόμητος. Ήδη, ο 42χρονος τεχνικός από χθες που προέκυψε το θέμα τοποθετήθηκε δηλώνοντας έκπληκτος για όσα ακούγονται τις τελευταίες ώρες για τη μη χρησιμοποίηση συγκεκριμένων ποδοσφαιριστών στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό στο «Καραϊσκάκη». Όπως είναι φυσικό, το θέμα πήρε μεγάλη έκταση και στα πορτογαλικά ΜΜΕ και έτσι ο Σα Πίντο κλήθηκε να μιλήσει και στους συμπατριώτες του για την συγκεκριμένη υπόθεση. Δεν έχω καμία σχέση με αυτό το έργο που παίζεται στην Ελλάδα. Προσπαθούν να με βάλουν στο μέσο ενός πολέμου, αλλά δεν θα πετύχουν. Όταν έφυγα από την ομάδα, εξήγησα τους λόγους της αποχώρησής μου. Τίποτα άλλο δεν θέλω να πω» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Σα Πίντο με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Record». Πηγή

Via
..




 SPOR STORIES
sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]