Κομμένοι κορμοί δέντρων γίνονται καμβάδες ζωγραφικής!

Η Alison Moritsugu βρήκε έναν έξυπνο τρόπο για να περάσει το δικό της ηχηρόμήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος. Χρησιμοποιεί κομμένους κορμούς δέντρων πάνω στους οποίους ζωγραφίζει όμορφα τοπία από τη φύση. “Τα δέντρα λειτουργούν ως τον ιδανικό καμβά για να μεταφέρουν το μήνυμα της προστασία των δασών και του περιβάλλοντος γενικότερα… Οι ελαιογραφίες είναι εμπνευσμένες από τα φυσικά τοπία που βλέπω γύρω μου και οι κορμοί βέβαια είναι από δέντρα που έχουν πέσει με φυσικό τρόπο, τα οποία ανακαλύπτω σε δάση των ΗΠΑ. Αν προστατέψουμε τα δάση αυτά τότε τα τοπία που ζωγραφίζω δεν θα χαθούν αλλά θα συνεχίζουν να υπάρχουν για να τα απολαμβάνουμε”, λέει η ίδια…

Via
..




sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]