Η πασίγνωστη Ελληνίδα τραγουδίστρια και το... φλερτ με γυναίκες!

Γνωριζόμαστε πολλά χρόνια, βλεπόμαστε σπάνια, την τελευταία φορά που την είδα δεν είχε…

παιδί. Η Λένα Παπαδοπούλου σήμερα καμαρώνει για τον 5χρονο “πρίγκιπά της”, τον Γιάννη της, και τα μάτια της λάμπουν όταν μιλάει γι' αυτόν. Φοράει την τούλινη φούστα για τη φωτογράφιση, στέκεται μπροστά στον σύντροφό της Αλέξη Τσαούση και του λέει “Yes, I do”, κάνοντάς του πλάκα αφού και οι δύο, παρόλο που είναι 15 χρόνια μαζί, δεν αποφάσισαν να βάλουν στεφάνι… Αποχαιρέτισες την Αθήνα χωρίς παιδί και επιστρέφεις με τον 5χρονο γιο σου Γιάννη… Ο Γιάννης είναι τα πάντα! Δεύτερο παιδί θα κάνεις; Όχι, με τα παιδιά πρέπει να έχεις μεγάλες αντοχές, υπομονή, χρόνο, οπότε θα είχα θέμα σε αυτήν τη φάση που διανύω γιατί έχω ρίξει όλη την ενέργειά μου στη δουλειά. Έχεις νιώσει τις ενοχές της μαμάς που τον αφήνεις σπίτι και πας στη δουλειά; Όχι γιατί εγώ όταν επέστρεψα στη δουλειά ήταν 3 χρόνων και μου έλεγε: “Άντε θα πας πουθενά; Φύγε!”. Επειδή έχει αδυναμία στη γιαγιά του και κάνουν μαζί ό,τι σκανταλιά μπορείς να φανταστείς, θέλει να με ξεφορτώνεται! Γάμο θα κάνεις; Είσαι με τον ίδιο άνθρωπο 15 χρόνια, είσαι σχεσάκιας και δεν τον παντρεύεσαι;

Αυτά τα καλούπια στη ζωή μου ποτέ δεν τα πήγαινα. Ζω σαν παντρεμένη, είμαι πάρα πολλά χρόνια με τον ίδιο άνθρωπο, κάποια στιγμή μπορεί και να παντρευτώ, απλώς το χαρτί δεν θα μου αλλάξει τη ζωή. Εδώ βάλαμε ένα τούλι στη φωτογράφιση και το ευχαριστήθηκες… Γέλια) Δεν ήρθε η ώρα ακόμα, είμαι μικρή! Επειδή ο Αλέξης τυχαίνει να είναι παραγωγός σου, πόσο δύσκολο είναι μαζί με τον σύντροφό σου να είσαι στην ίδια δουλειά; Καθόλου. Και καβγάς να γίνει έχουμε βρει τις ισορροπίες μας, ενώ είμαστε εντελώς αντίθετοι άνθρωποι… Με τον Αλέξη έχουμε έναν τρόπο που τα βρίσκουμε πάντα. Οι θαμώνες όταν σε φλερτάρουν, εκείνος δεν ζηλεύει; Όχι, ποτέ δεν ζήλεψε. Ούτε εγώ ζηλεύω άμα τον φλερτάρουν, σκέφτομαι “ααα ο άντρας μου αρέσει!”… Δεν θα μπορούσα να είμαι με έναν άνθρωπο που ζηλεύει. Τη ζήλια τη θεωρώ κακό συναίσθημα και πολύ ψυχοφθόρο. Γυναίκες σε φλερτάρουν; Δόξα τω Θεώ! Έχεις έρθει σε δύσκολη θέση από γυναίκα, η οποία σου έχει κάνει άγριο φλερτ; Όχι. Σου είπα βάζω τοίχο μπροστά.

Via
..




 SPOR STORIES
sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]