«Είναι ένα μάτσο ηλίθιοι»

Ανέκαθεν για τον Κόμπι Μπράιαντ η αμφισβήτηση ήταν το μεγαλύτερο κίνητρο. Και φυσικά δεν του άρεσε καθόλου που το αμερικανικό δίκτυο ESPN τον κατέταξε μόλις 40ο στη λίστα με τους καλύτερους παίκτες της ερχόμενης σεζόν…

στο ΝΒΑ.

Ερωτηθείς αν ενοχλείται και «πωρώνεται» περισσότερο από αυτό, ο σούπερ σταρ των Λέικερς απάντησε: «Μπα… Πάντα είχαν την αίσθηση πως είναι ένα μάτσο ηλίθιοι. Εγώ χρησιμοποιώ σαν κίνητρο κάτι που είναι στο όριο της πραγματικότητας. Σοβαρά τώρα, δεν με απασχολεί τι λένε. Θα κάνω ό,τι κάνω πάντα, μακάρι να είμαι υγιής κι αν διαψεύσω κάποιους στην πορεία θα είναι παράπλευρη απώλεια», δήλωσε. Πηγή: Sport-fm.gr

Via
..




 SPOR STORIES
sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]