Έτσι για να πάει καλά η μέρα...!

Και όχι, δεν εννοούμε να... γυρίσεις πλευρό! Μπιπ – μπιμπ –μπιπ» ίσον... ο χειρότερος ήχος που φτάνει στα αυτιά σου κάθε πρωί και ναι, είναι πολύ πρωί ακόμα για να σταματήσεις να ονειρεύεσαι και να σηκωθείς από το ζεστό σου κρεβάτι. Και τι δεν θα έδινα κι εγώ για να πάρω ένα ακόμη ρεπό από τη δουλειά, να χουχουλιάσω μέσα στην κουβερτούλα μου, να κάνω
στρέτσινγκ... ξαπλωτό, να δω κι άλλα όνειρα

και να επιλέξω εγώ το πότε θα σηκωθώ. Επειδή όμως αυτά δεν συμβαίνουν στην πραγματικότητα, οφείλεις να βρεις τους τρόπους που θα κάνουν το πρωινό ξύπνημα ευχάριστο και θα φροντίσουν ώστε να πάει

η μέρα σου τέλεια! Ποιοι είναι αυτοί; 1. Χαμογέλα διάπλατα, για να βελτιώσεις την ψυχολογική σου διάθεση. 2. Βάλε lounge μουσική και απόλαυσε ένα χλιαρό ντους 3. Φάε ένα πλούσιο πρωινό για να πάρεις δυνάμεις και να μην νιώσεις υποτονικά κατά τη διάρκεια της ημέρας. 4. Άπλωσε ένα body lotion στο σώμα σου και αναζωογονήσου. 5. Διάλεξε casual chic ρούχα. 6. Αφιέρωσε περισσότερο χρόνο από ότι συνήθως στο μακιγιάζ σου και τόνισε τα δυνατά σου σημεία, χωρίς υπερβολές. 7. Πες την «καλημέρα» σου σε γείτονες και γνωστούς.

Πηγή

Via
..




sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]