Η ζωή μου μόνιμα μια ατάκα

Το γέλιο μακραίνει τη ζωή...

Φτάσαμε στην εποχή που εάν πεις σε βενζινάδικο φουλάρισετο, βγάζεις αναμνηστική φωτογραφία με το προσωπικό!!! Φήμες λένε πως αυτός που είπε "ο έρωτας απόσταση δεν κοιτά" ήταν... βενζινάς... ΖΗΤΕΊΤΑΙ:


Έμπειρος χάκερ για να σβήσει το δάνειο μου από την τράπεζα...

Υ.Γ Αμοιβή συζητήσιμη Τι εννοείς δεν γλείφουνε το δάχτυλο της οδοντιάτρου όταν το βάζει στο στόμα μας ?? Κοπέλα: Που είναι το δώρο για τα γενέθλια μου;

Άντρας : Βλέπεις εκείνη την κόκκινη ferrari απέναντι;

Κοπέλα: Ααααχ ναι!!!

Άντρας: Σου πήρα ένα στρινγκ στο ίδιο χρώμα. Ποιος ηλ*θιος προγραμματίζει τα αυτόματα φώτα στις τουαλέτες?????

Δεν φτάνει που απ την ντιρλα χαροπαλεύεις να βρεις στόχο στο κατούρημα πρέπει να χορεύεις και μακαρενα για να μη σβήσει το φως!!! Το τι κάνει ο καθένας στο σπίτι του είναι δική του υπόθεση, εκτός και αν κάνει παστίτσιο που θέλω ένα κομμάτι.... Η αμήχανη στιγμή που ο κολλητός σου, σου ζητάει την ξυριστική μηχανή και όταν σου την επιστρέφει δεν βλέπεις καμία αλλαγή στο μαλλί και στο μούσι του..... Φίλος με Σμαρτ κάτω απ το σπίτι μου, μου λέει"δε βρίσκω χώρο να παρκάρω"..

Το ανεβάσαμε στο πατάρι... Είμαι στο ταξί και μπαίνει μια ασχημούλα. Ψυχικό; Δεν κάνω μάνα μου. Αν συγκρουστούν πλοία στο Γιβραλτάρ, μπορεί ο καπετάνιος να δικαιολογηθεί ότι του πετάχτηκε απ το στενό; Είμαι τόσο άσχετος με το τένις που μπορώ να χαρακτηριστώ και Atenistas Κώστας Μητσοτάκης ? mitsotakis

Με τη Ζωζώ μας αρέσει να παίζουμε Χάρος ή Αλήθεια. Έτσι όπως κολλάνε τις αφίσες τη μία πάνω στην άλλη,αν κατάλαβα καλά το Σάββατο στο Ηρώδειο θα είναι η Πάολα με τον Μάλαμα και την Πυργάκη. Μοναξιά είναι να μην έχεις κάποιον να σου φέρει το τηλεκοντρόλ από το τραπεζάκι όταν είσαι βολεμένος Να είναι η άλλη 150 κιλά και να σου λέει σου χω τρομερή αδυναμία...... 6 μπριζόλες θέλουμε να ψήσουμε και ο άλλος έχει βάλει φωτιά λες και θα βγάλουμε Πάπα.

Via
..





sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]