Απλά... ατάκες

ότι του κατέβει του καθένα... Φορούσα κράνος και μ έγραψαν!-Έλα ρε, γιατί???
Πρέπει να φοράω ζώνη στο αυτοκίνητο λέει και κάτι τέτοια ακαταλαβίστικα.... Η δουλειά δεν είναι ντροπή... είναι παρελθόν !!! Επανέρχονται οι σχέσεις αλληλογραφίας...

Ο ένας γράφει τον άλλον... όλο και πιο συχνά...!! Ο άνθρωπος αλλάζει για δυο λόγους, ή έχει ιδρώσει ή έχει χεστεί ... Ρε ρεμάλι,κοιμάσαι στη δουλειά??????????? Όχι αφεντικό,κοιτάω να δω τι χρώμα έχουν τα βλέφαρά μου από μέσα... ΠΙΤΣΑΡΊΑ εκεί; Μάλιστα. Παρακαλώ.. Πως ανοίγει η σακούλα; Παρακαλώ οι αγγελίες που αναφέρουν "ζητούνται άτομα για πρακτική εξάσκηση με προοπτική μόνιμης συνεργασίας" να το κάνουν "ζητούνται μαλάκες σε εναλλαγή για να γλιτώσουμε λεφτά". Θα ανοίξω μια χαλαρή πιτσαρία και θα την ονομάσω " στην Πίτσα μου " 10 χρονών τώρα*

Άντε ρε μαλάκα.

Τι λες ρε αρχίδι;

Όταν ήμουν εγώ 10 χρονών*

Είσαι χαζό

Είσαι και φαίνεσαι και μια γριά παντρεύεσαι .. Μια πίτσα θα ήθελα Θα κάνει περίπου 30λεπτα Τόσο φτηνά?? Έχω και κουπόνι... Έχει χαλάσει το ασανσέρ κ ανεβαίνω 4 ορόφους με τα πόδια, μπαίνω κ πίνω στο καπάκι 3 ποτήρια νερό..."διψασες?" μου λέει, όχι της λέω, θα πάω για υπέρηχο... Οι νόμοι είναι σαν τα λουκάνικα... καλύτερα να μη βλέπεις πως τους φτιάχνουν... Είναι κάποιες στιγμές που θέλεις ένα χάδι, μια κουβέντα, μια συμπαράσταση, δύο πίτα γύρο από όλα, μια μερίδα πατάτες, μια εξάδα μπύρες!! Έβρεξε....

άρχισε να κάνει και λίγο κρύο....

Πέρασαν και τα κουνούπια της περιοχής σήμερα να μ αποχαιρετήσουν......

Αγκαλιές, φιλιά, μεγάλη συγκίνηση...

Τους έδωσα και μια φιάλη αίμα για το δρόμο... Επίπεδο αδιαφορίας 696. Που είσαι; Στο διάολο. Εκεί να μείνεις Η μόνη εξάρθρωση για την οποία είναι ικανή η κυβέρνηση είναι της σιαγόνας . Από την μάσα.... Όταν πει κάποιος από το βήμα της βουλής "Ας μιλήσουμε με νούμερα" , ΌΛΟΙ ετοιμάζονται να πάρουν το λόγο ...

Via
..




sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]