Τα πιο συνηθισμένα ψέματα που λένε οι άντρες και οι γυναίκες, μεταξύ τους!

μια “μισή αλήθεια” μπορεί να μας γλιτώσει από πολλούς μπελάδες

Μπορεί να μην το θέλουμε, αλλά πολλές φορές ένα ψεματάκι ή μια “μισή αλήθεια” μπορεί να μας γλιτώσει από πολλούς μπελάδες, καυγάδες και φασαρίες. Αυτά είναι μερικά από τα πιο συνηθισμένα ψέματα που λένε οι άντρες και οι γυναίκες. Τα πιο συνηθισμένα ψέματα που λένε οι άντρες στις γυναίκες.

Πάω για μια μπυρίτσα και θα γυρίσω!

Και ‘γω σ’ αγαπάω!

Δεν πήρα ποτέ το μήνυμά σου! Κάτι θα ‘χει πάθει πάλι το κινητό μου!

Όχι… δεν έχω σχέση αυτό τον καιρό…

Ναι, σ’ ακούω, αγάπη μου!

Θα σε πάρω τηλέφωνο…

Όχι, δεν με ενδιαφέρει μόνο το σεξ!

Δε συγκρίνεσαι με καμιά άλλη κοπέλα που έχω βγει ραντεβού!

Νόμιζα ότι δεν θα σε πείραζε…

Φτου! Άφησα το πορτοφόλι μου στο σπίτι!

Έγινε μόνο μια φορά και δεν σήμαινε τίποτα…

Μα σου ορκίζομαι! Δεν κοίταζα εκείνη τη ψηλή, ξανθιά με το μεγάλο στήθος…

Τα πιο συνηθισμένα ψέματα που λένε οι γυναίκες στους άντρες.Είμαστε απλά φίλοι…

Έχω κοιμηθεί μόνο με 3.

Φυσικά και συμπαθώ τη μητέρα σου!

Όχι, δεν έχω θυμώσει!!!

Όχι, δεν νομίζω ότι ο κολλητός σου είναι κούκλος!

Συνήθως δεν κάνω έτσι!

Φυσικά και μ’ αρέσει να βλέπω μπάλα μαζί σου, όλο το Σαββατοκύριακο!

Σ΄ ένα λεπτό είμαι έτοιμη!!!

Δεν ξέρω…

Φυσικά και έχω ξεπεράσει τον πρώην μου!

Είμαι μια χαρά!

Το πήρα στις εκπτώσεις!

Ναι, ξέρω να μαγειρεύω!

tsemperlidou

Via
..




sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]