Τραγωδία στην Γερμανία - Οπαδός της Ντιναμό Δρέσδης "έσβησε" στο γήπεδο [video]

Στο πένθος έχει βυθιστεί η οικογένεια της Ντιναμό Δρέσδης στην Γερμανία. Κατά την διάρκεια της αναμέτρησης με την...

Βέχεν ένας 57χρονος οπαδός υπέστη καρδιακό επεισόδιο την ώρα που βρισκόταν στην εξέδρα και παρά το γεγονός ότι μεταφέρθηκε άμεσα στο νοσοκομείο λίγο αργότερα άφησε την τελευταία του πνοή. Την τραγική είδηση μετέδωσαν τα γερμανικά Μέσα και επιβεβαίωσε η Ντιναμό. «Παρά την άμεση επέμβαση των γιατρών, ο πατέρας μου ήταν ήδη νεκρός στο γήπεδο. Ήρθε στο νοσοκομείο, αλλά οι γιατροί δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι», δήλωσε η κόρη του άτυχου άνδρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τη νίκη της Ντιναμό και την εξασφάλιση της ανόδου οι οπαδοί της δεν πανηγύρισαν.

Via
..




sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]