Ατάκες από άντρες

και όχι μόνο

Όταν δυο άνδρες συναντιούνται στο γυναικείο τμήμα του Ζάρα παρέα με τις κοπέλες τους ανταλλάσσουν ένα βλέμμα του στυλ: Κράτα γερά αδερφέ" ! Ένα Τζακ με πάγο. Ντάνιελ ?.... Όχι Νίκολσον.... Ο,τι έχετε για πέταμα το παίρνω" έλεγε ο παλιατζής και η καρότσα του ήταν γεμάτη από συζύγους!!! Πας στο γιατρό και σου λέει πρέπει να χάσεις κιλά, να κόψεις το κάπνισμα, να ξεκινήσεις άσκηση...

Άστο φιλαράκι, άμα είναι έτσι πάω να χωρώ στον τάφο μόνος μου!!! Ο άλλος βγήκε για τρέξιμο με 8 βαθμούς Κελσίου....

Κάτσε ρε μεγάλε...

Να πληρώνω εγώ εφορία, για να έχει βενζίνη και φάρμακα το ασθενοφόρο που θα σε μαζέψει...

Πως την είδες;; Θα ήθελα να είμαι 5 χρονών να έχω πυρετό να είμαι τάβλα στο κρεβάτι να έχει καρτούν στην tv και να με ταΐζει η μάνα μου γιουβαρλάκια... Γιατρέ ο άντρας μου μιλάει στον ύπνο του τα βράδια τι να του δώσω;; Να του δώσεις την ευκαιρία να μιλήσει το πρωί.!!! Οι φουσκωτοί στα γυμναστήρια είναι σαν τους ιθαγενείς.

Τους δίνεις ένα καθρεφτάκι να απασχολούνται και σε αφήνουν ήσυχο.!!! Ναι καλησπέρα μια παραγγελία έχω κάνει εδώ και καμιά ώρα Μόλις έφυγε το παιδί Μετανάστης; Το τέλειο έγκλημα είναι να της πεις κάτι να.... πεθάνει στα γέλια. Δουλειά λέγεται όταν δεν θες να πας

Εργασία είναι εκεί που σε κρατάνε παραπάνω ώρες και

Απασχόληση είναι όταν σε δουλεύουν και δεν σε πληρώνουν Κλείσε επιτέλους το παράθυρο, μας πάγωσες! Προλαβαίνω ρε γυναίκα; Αφού κάθε 500 μέτρα έχει διόδια.... Εσείς που χορεύεται σαν ηλίθιοι στα κλαμπ, χορέψατε μπροστά στον καθρέφτη και είπατε τέλειο θα το κάνω και έξω; Παλιά ήταν ο Σταμάτης κι ο Γρηγόρης στα φανάρια.

Τώρα είναι ο Πού πας ρε Ζώον;

Και ο Προχώρα Μαλάκα.... Αφρόλουτρο με άρωμα ανανά.

Για ποιον με πέρασες μωρή? Χειμώνας είναι πάρε τουλάχιστον με κάστανο... Ευτυχώς που μεγαλώσαμε και δεν γίναμε αυτό που θέλαμε . Γιατί ρε συ ? Φαντάζεσαι μια Ελλάδα γεμάτη άνεργους αστροναύτες ?

i-diadromi

Via
..




sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]