Ερασιτέχνης φωτογράφος μαγεύει με τις νυχτερινές λήψεις του!

Ο Mikko Lagerstedt είναι ένας αυτοδίδακτος φωτογράφος που ζει στην πόλη Kareva της Φινλανδίας και ειδικεύεται στις νυχτερινές λήψεις. Οι εικόνες του εμφανίζονται στο Instagram και κερδίσουν τις εντυπώσεις αφού παρουσιάζουν τη νύχτα με έναν τρόπο μαγικό. Καθετί γύρω του τον εμπνέει να φωτογραφίσει και να δημιουργήσει εξαιρετικά σκηνικά μέσα σε φυσικά τοπία που εκπλήσσουν. Πολλές φορές απολαμβάνω την ομορφιά της φύσης, τη βροχή, τον ήλιο, τη νύχτα, το ηλιοβασίλεμα… Κάποια στιγμή σκέφτηκα να κρατήσω όλες αυτές τις εικόνες αναλλοίωτες.Πήρα τη φωτογραφική μου και ξεκίνησα να φωτογραφίζω». λέει εκείνος. Όσο για την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα των σκηνικών; «Έχασα τον καλύτερό μου φίλο στα 20 και αυτό επηρέασε και τον τρόπο που σκέφτομαι αλλά και το πώς βλέπω τα πάντα γύρω μου», εξηγεί. Το μεγάλο μέρος της δουλειάς του μπορείτε να το απολαύσετε στο mikkolagerstedt.com.

Via
..




sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]