Σκυλιά μετάνιωσαν αμέσως για τις πράξεις τους…

Οι άνθρωποι συνήθως κατανοούν τις συνέπειες των πράξεών τους αλλά τα σκυλιά όταν την… πατάνε, το αποτέλεσμα είναι το λιγότερο ξεκαρδιστικό! Μια απροσεξία, η περιέργεια ακόμα η εκδικητικότητα είναι μερικοί μόνο από τους λόγους που οι τετράποδοι φίλοι μας μπλέκουν σε περιπέτειες… Και βέβαια είναι δύσκολο να ξεμπλέξουν χωρίς την… έξωθεν ανθρώπινη βοήθεια. Δείτε στη συνέχεια σε τι μπελ΄δες έμπλεξαν τα κατοικίδια που σίγουρα μετάνιωσαν αμέσως για τις πράξεις τους…

1. Ο καλύτερός μου φίλος είναι το παγκ του γείτονα! 2. Ξάπλωσα σε λάθος μέρος… 3. Ωχ, μάλλον την πάτησα… 4. Πώς την πάτησα έτσι; 5. Κόλλησα στον φράχτη αλλά πάλι χαμογελάω! 6. Τι το ήθελα το κρυφτό! 7. Γλιστράει πολύ, παιδιά; 8. Ήθελα να δοκιμάσω το νέο μου μπλουζάκι! 9. Μου βγήκε ξινός ο ύπνος στην αιώρα! 10. Δεν έπρεπε μάλλον να φάω την σφηκοφωλιά!

Via
..




sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]