ή από Συγγρού ή από Βουλιαγμένης

Διάλεξε από που θες...

Έρχεται στην Αθήνα κάποιος από το χωριό του, με σκοπό να τακτοποιήσει κάποιες δουλειές.

Συναντάει ένα χωριανό του, που μένει πλέον μόνιμα στην πόλη. Α! Κώστα μου", του λέει "θα έρθεις οπωσδήποτε σπίτι μου στη Γλυφάδα να τα πούμε." Εντάξει. Αν προλάβω να τελειώσω τις δουλειές μου, θα έρθω. Αλλά πως;".... Ή από Συγγρού ή από Βουλιαγμένης", του απαντάει ο φίλος του.

Λοιπόν, αφού τελείωσε τις δουλειές του, ξεκινάει να πάει στη Γλυφάδα.

Φτάνοντας στις στήλες του Ολυμπίου Διός, ρωτάει έναν περαστικό. Φίλε, πως θα βγω στη Συγγρού;" Ααααα. Πολύ απλό αυτό. Θα βάλεις ψηλοτάκουνα παπούτσια, θα βάψεις τα μαλλιά και τα χείλη σου, θα φορέσεις μια κοντή - προκλητική φούστα και θα βγεις." Καλά άστο φιλαράκι", του απαντάει. "Θα πάω από Βουλιαγμένης!"

Via
..




sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]