«Σωστή η κίνηση να πάω στον Ολυμπιακό»

Καθιερώθηκε, έπαιξε σε μεγάλα ματς, συνέβαλε στην κατάκτηση ενός πρωταθλήματος και… συνεχίζει. Ο Παϊτίμ Κασάμι έχει πολλούς λόγους να αισθάνεται δικαιωμένος που το καλοκαίρι επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στον…

Ολυμπιακό.

Όλοι οι παίκτες αγωνίζονται για να κατακτήσουν τίτλους και αυτοί είναι πολύ σημαντικοί για το βιογραφικό τους. Ειδικά για μένα ήταν πολύ σημαντικό αυτό το πρωτάθλημα, γιατί δεν ήμουν… θεατής, αλλά αγωνιζόμουν τακτικά στα περισσότερα σημαντικά παιχνίδια», δήλωσε σε ελβετική ιστοσελίδα ο Κασάμι.

Ήταν μια καλή κίνηση για μένα να πάω στην Ελλάδα. Απέκτησα τρομερές εμπειρίες και έμαθα να αγωνίζομαι σε δύσκολες συνθήκες», πρόσθεσε.

Φυσικά δεν ξεχνά και τις μαγικές βραδιές του Champions League. «Οι νίκες απέναντι σε Ατλέτικο και Γιουβέντους στο Champions League είναι στιγμές που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Είναι κάτι πολύ σπουδαίο, ειδικά για έναν Ελβετό παίκτη, να αγωνίζεται απέναντι στις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης».

Τέλος, ερωτηθείς για τις φήμες που τον φέρνουν στο στόχαστρο ομάδων της Αγγλίας ή της Ιταλίας, παραπέμπει στον Μίνο Ραϊόλα. «Είμαι αφοσιωμένος στη δουλειά μου. Με τα υπόλοιπα ασχολείται ο μάνατζέρ μου».

Πηγή: sport-fm.gr

Via
..




 SPOR STORIES
sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]