ΣΟΚΑΡΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΤΑΝΤΑ - ΤΕΡΑΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ...

Η Μαρία Γεωργίου, μητέρα του 19 μηνών βρέφους, που όπως ισχυρίζονται... οι

γονείς του κακοποιήθηκε σωματικά και λεκτικά

από τη νταντά του στη

Θεσσαλονίκη, μιλάει στο protothema.gr και αποκαλύπτει τα βασανιστήρια

που ισχυρίζεται πως πέρασε η κόρη της στα χέρια της νταντάς-τέρας.

Σύμφωνα με τη μητέρα, η 62χρονη Ελληνίδα νταντά το χτυπούσε, το έβριζε

και αυτό έκλαιγε γοερά. Η κυρία Γεωργίου, δικηγόρος στο επάγγελμα, δεν

μπορεί να πιστέψει τον εφιάλτη που ζούσε το παιδί της και δηλώνει πως

νοιώθει ενοχές και ντροπή γιατί δεν κατάλαβε από την πρώτη μέρα την

ακαταλληλότητα της 62χρονης. Διαβάστε τι δήλωσε στο protothema.gr

Το παιδί μου δεχόταν κακοποίηση σωματική και λεκτική από τη νταντά του. Τον τελευταίο 1,5 μήνα η συμπεριφορά του είχε αλλάξει. Δεν

έτρωγε κανονικά, αρνούνταν να κοιμηθεί και παρατηρήσαμε με το σύζυγο μου και κάποιες εκδορές στο σωματάκι του.Αμέσως ρωτήσαμε την νταντά να μας

πει πως έγιναν αυτές και ισχυρίστηκε ότι φταίνε τα νυχάκια του παιδιού. Μετά από όλα αυτά αποφασίσαμε να βάλουμε ένα κινητό τηλέφωνο και

να ηχογραφήσουμε τον χώρο. Δεν βάλαμε κάμερα γιατί για να σας πω και

την αλήθεια εγώ δεν πίστευα ότι θα έβγαινε κάτι από αυτήν

την παρακολούθηση. Τελικά απέδωσε. Η 2,5 ωρών ηχογράφηση αποδεικνύει ότι το μωρό μου δεχόταν λεκτική αλλά και σωματική κακοποίηση. Η

λεκτική ακούγεται από τις βρισιές που του έλεγε και η σωματική

αποδεικνύεται από κάποιους χαρακτηριστικούς ήχους όπως "κλατς" που

αμέσως μετά συνοδεύονταν από λυγμούς της κόρης μου. Δηλαδή τη χτυπούσε

και μετά το παιδί έκλαιγε γοερά. Το ηχητικό σαν δικηγόρος σας λέω, ότι

στοιχειοθετεί κατηγορίες. Όταν αντιλήφθηκα το τι πέρναγε το παιδάκι μου , τις δύο πρώτες

μέρες ήμουν μουδιασμένη. Νόμιζα ότι ζω έναν εφιάλτη. Μετά το πρώτο

σοκ καταθέσαμε μήνυση. Όταν καταλάγιασε το διαδικαστικό και

νομικό κομμάτι άρχισα να νοιώθω ενοχές γιατί σαν μητέρα ίσως να έπρεπε

να καταλάβω την ακαταλληλότητα αυτής της γυναίκας από την πρώτη μέρα. Δεν σας κρύβω ότι με τον σύζυγό μου ντραπήκαμε κιόλας, για το τι θα πει ο κόσμος! Δύο μορφωμένοι άνθρωποι και δικηγόροι δεν κατάλαβαν από την

πρώτη στιγμή τίποτα. Μετά από όλα αυτά δεν της έχω μιλήσει και ούτε θέλω γιατί είμαι γεμάτη θυμό και φοβάμαι μη χάσω το μέτρο. Φοβάμαι ακόμα και να μην χειροδικήσω. Η νταντά είναι Ελληνίδα. Ήθελα το παιδί μου να το

αναλάβει Ελληνίδα για να μάθει πολύ καλά Ελληνικά. Μας τη σύστησαν ως

κατάλληλη, ως καλή νοικοκυρά ως μια κυρία που έχει μεγαλώσει σωστά τα

εγγόνια της. Που να φανταστούμε»!

Via
..




 SPOR STORIES
sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]