«Δεν έχω μιλήσει με Άρη»

Τις τελευταίες ημέρες έχουν ακουστεί πολλά ονόματα προπονητών, κυρίως Σέρβων, για να διαδεχθούν τον Δημήτρη Καλαϊτζίδη. Βεβαίως, ο έλληνας τεχνικός θα αποτελέσει παρελθόν από την τεχνική ηγεσία του Άρη μόνο στην περίπτωση…

που ο ΑΣ δεχθεί να γίνει και πάλι επικεφαλής το ποδοσφαιρικό τμήμα ο Γιώργος Γαλανός.

Μεταξύ των ονομάτων που ακούστηκαν για να καθίσει στην άκρη του πάγκου είναι και του πρώην τεχνικού της ομάδας, Ζόραν Μιλίνκοβιτς. Ο ίδιος μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» και τόνισε πως την δεδομένη στιγμή δεν είναι τόσο πιθανό να συμβεί κάτι τέτοιο.

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε

Γνωρίζετε ότι ο Άρης δεν έχει προπονητή; Ναι, το ξέρω. Μου το είπε ο Ζόραν Λοντσαρ πριν απο 2 μέρες». Έχετε τη δυνατότητα να έρθετε στον Άρη; Είναι μεγάλη τιμή για μένα να επιστρέψω στον Άρη άλλα αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο. Έχω συμβόλαιο για 2 χρονιά στην Βόζντοβατς».

Θα ερχόσασταν στον Άρη ακόμα και στη Γ» Εθνική; Για μένα ο Άρης είναι πάντα μεγάλος, όπου και αν αγωνίζεται. Ωστόσο, δεν είχα επίσημη πρόταση από την ομάδα. Ότι ακούω, είναι από τους δημοσιογράφους. Για τον Άρη, μου δίνει πληροφορίες και ο Ζόραν Λόντσαρ που είναι μεγάλος Αρειανός». Τι θα απαντούσατε σε πρόταση του Άρη; Όπως είπα και πριν είναι μεγάλη μου τιμή να έρθω στον Άρη. Δουλέψαμε πέρσι σε δύσκολες συνθήκες για 3 μήνες, τρέφω σεβασμό για την ομάδα και τους φιλάθλους της. Η πόρτα μου είναι πάντα ανοιχτή για τον Άρη».

Πηγή: Sport-fm.gr

Via
..




 SPOR STORIES
sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]