Ξέσπασε ο Βιδάλ

Ο Μασιμιλιάνο Αλέγκρι αποφάσισε στην προχθεσινή αναμέτρηση της Γιουβέντους με την Σασουόλο (1-1) να ξεκουράσει τον Αρτούρο Βιδάλ εν όψει του αγώνα με τον Ολυμπιακό για το Champions League.

Η φετινή σεζόν είναι περίεργη…

για τον Χιλιανό μεσοεπιθετικό, αφού το καλοκαίρι είχαν κυκλοφορήσει αρκετά σενάρια για την ενδεχόμενη αποχώρησή του, και τελικά εκείνος έμεινε στο Τορίνο, αλλά τα προβλήματα τραυματισμών συνεχίζουν να τον ταλαιπωρούν.

Μάλιστα, ασκείται έντονη κριτική στον διεθνή άσο όποτε επιστρέφει από τις υποχρεώσεις που έχει με την εθνική του ομάδα και εκείνος αποφάσισε να πάρει θέση για όλα αυτά.

Με αφορμή τις «πληροφορίες» που εμφανίστηκαν στα ΜΜΕ τις τελευταίες ημέρες, θα μου άρεσε να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα», ανέφερε αρχικά στην ανακοίνωσή του και συμπλήρωνε:

Η σχέση μου με όλους στη Γιουβέντους είναι πολύ καλή. Οι συμπαίκτες μου, το τεχνικό τιμ και οι διοικούντες μου έχουν εμπιστοσύνη κι εγώ έχω σ» εκείνους. Ο σύλλογος ποτέ δεν μου επέβαλε πρόστιμο. Οι πληροφορίες περί αυτού του θέματος είναι λανθασμένες και σε πολλές περιπτώσεις κακοπροαίρετες. Το γόνατό μου είναι πολύ καλά.

Με δουλειά και προσπάθεια θα επιστρέψω στην καλύτερη φυσική μου κατάσταση, αφού ανάρρωσα από μια εγχείρηση και δίχως να μπορέσω να λάβω μέρος σε όλη την προετοιμασία όπως οι συμπαίκτες μου. Είμαι αφοσιωμένος στο 100% τόσο στον σύλλογό μου όσο και στην εθνική μου ομάδα. Ελπίζω να μπορέσω να κατακτήσω τίτλους με αμφότερους αυτή τη σεζόν».

Καταλήγοντας, ο Βιδάλ τόνισε: «Ελπίζω με αυτά τα λόγια να έχω καταφέρει να πληροφορήσω σωστά όλους σας. Σίγουρα οι κακοπροαίρετοι θα συνεχίσουν να λένε ψέματα, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι για να το σταματήσω. Αγκαλιές, Αρτούρο».

Πηγή: sport-fm.gr

Via
..




 SPOR STORIES
sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]