Μάχη στο παιχνίδι με την Ελλάδα υπόσχεται ο Μπάλκμαν

Όσο ζει… ελπίζει. Ο Ρενάλντο Μπάλκμαν τονίζει πως το Πουέρτο Ρίκο πρέπει να παλέψει μέχρι τελικής πτώσης, αρχίζοντας από τον αποψινό αγώνα κόντρα στην Ελλάδα, για να καλύψει το χαμένο έδαφος και να περάσει στους «16»…

αφήνοντας πίσω τις δύο οδυνηρές ήττες από Αργεντινή και Σενεγάλη. Έχουμε χάσει δύο παιχνίδια, έχουμε αγωνιστικά προβλήματα με τραυματισμούς βασικών παικτών, αλλά δεν πρέπει να τα παρατήσουμε. Πρέπει να βγούμε στο παρκέ και να παίξουμε δυνατά απέναντι στην Ελλάδα. Τίποτα δεν είναι απίθανο. Όλα μπορούν να γίνουν, απλώς θα πρέπει να βρούμε τον τρόπο και να κάνουμε ό,τι χρειάζεται. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες, πρέπει να παλέψουμε μέχρι τέλους και να είμαστε συγκεντρωμένοι. Τίποτα άλλο», ανέφερε ο ιδιόρρυθμος άσος.

Όσο για το δικό του ρόλο, είπε: «Ό,τι χρειαστεί να κάνω, θα το κάνω, για να βοηθήσω την ομάδα και τους συμπαίκτες μου. Πρέπει να ηγηθώ της ομάδας μου, να δώσω ώθηση σε όλους».

Τέλος, αναφέρθηκε και στο μεθαυριανό παιχνίδι με τις Φιλιππίνες. Μια χώρα στην οποία αγωνίστηκε και τον θυμούνται περισσότερο για ένα επεισόδιο στη διάρκεια αγώνα, όταν πήγε να… πνίξει συμπαίκτη του και τα έβαλε με όλους και με όλα. «Λατρεύω τις Φιλιππίνες. Δεν έχω κακές αναμνήσεις. Θα αντιμετωπίσω το ματς αυτό σαν ένα ακόμη παιχνίδι», είπε.

Πηγή: sport-fm.gr

Via
..




 SPOR STORIES
sports news Πρωτοσέλιδα εφημερίδων Πρόγραμμα TV Live Scores STREAM Εργασία ΥΓΕΊΑ VIDEO ΑΣΤΕΙΑ
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]